Здравейте,
купих подукт on-line, но цялата продажба беше голям фарс. Продавача не издаде фактура за плащането, нито гаранционна карта (става дума за техника) , няма етикет на български език. Кого мога да сезирам и какво да искам? Сещам се за Комисия за защита на потребитля, НАП, Комисия за защита на конкуренцията. Искам да ви помоля да споделите има ли смисъл да се сигнализират посочените инстанции и как точно ще се развие процедурата при тях.
Предварително благодаря!
- Дата и час: 30 Ное 2024, 03:47 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
фирма не издава фактури
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
6 мнения
• Страница 1 от 1
Касова бележка имаше ли? Ако да - НАП отпада - Наредба Н-18 чл.25
Това е валидно дори и ако сте платили по epay.bg (разплащането с дебитни и кредитни карти е приравнено на плащане в брой)
Това е валидно дори и ако сте платили по epay.bg (разплащането с дебитни и кредитни карти е приравнено на плащане в брой)
- prnedev
- Активен потребител
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 29 Ное 2005, 23:12
- Местоположение: София/Велико Търново
И как да няма нелоялна конкуренция
значи едните бачкат на черно и пестят данъци, другите напротив, плащат данъци, ако се "осъществява дейност" по извънзаконоустановения начин, няма нелоялна конкуренция...Баси...
- plankov
- Младши потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 20 Яну 2007, 15:05
Благодаря за отговорите. Ще подам жалби в НАП и КЗПотребителите. Като получа някактв резултат, ще го публикувам.
- lexos
- Младши потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13 Мар 2007, 15:23
От личен опит: Преди време пазарувах от голяма верига магазини в София. Сметката беше около 30 (тридесет) лв. Когато ми дадоха касовата бележка, поисках фактура. Служителите, които отговаряха за издаването на фактури, се оправдаха, че им е било разпоредено да не издават фактури на физически лица. Аз, поне в това отношение, си знам правата и ги информирах, че нямат право за тази "дискриминация". В същото време се борих да докажа пред съда разходите за детето с цел увеличаване на издръжката. Та...въпреки, че нямам електронен подпис, пуснах жалба до КЗП. Реакцията им бе светкавична. Още на другия ден ми издадоха фактура и се извиниха, че е станало недоразумение, тъй като програмата в компютъра не е функционирала. По-късно получих уведомително писмо (на постоянния си адрес), че КЗП и НАП са извършили проверка по случая и ми благодарят за сигнала, който съм подала. Радвам се, че все пак някои институции работят.
И АЗ СЪМ ЧОВЕК! (Т. ДЕСКОВА)
- marter
- Потребител
- Мнения: 390
- Регистриран на: 31 Окт 2006, 09:54
Прекрасно, наистина.marter написа:Та...въпреки, че нямам електронен подпис, пуснах жалба до КЗП. Реакцията им бе светкавична. Още на другия ден ми издадоха фактура и се извиниха, че е станало недоразумение, тъй като програмата в компютъра не е функционирала. По-късно получих уведомително писмо (на постоянния си адрес), че КЗП и НАП са извършили проверка по случая и ми благодарят за сигнала, който съм подала. Радвам се, че все пак някои институции работят.
- kontrol
- Активен потребител
- Мнения: 1109
- Регистриран на: 05 Сеп 2005, 15:49
6 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 22 госта