- Дата и час: 29 Ное 2024, 02:09 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
ВАС - МЪРЗЕЛ ИЛИ КОРУПЦИЯ
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
31 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ВАС - МЪРЗЕЛ ИЛИ КОРУПЦИЯ
Потресен съм от решение на Върховния административен съд по мое дело!!!
В него съдът се произнася по искане, което не е правено, а не се произнася по направеното искане.
Освен това съставът приема, че друго искане се основава на друг документ /а не на този, който в действителност е, и който фигурира като доказателство/.
Върви после, че вярвай в съдебната система!!!
В него съдът се произнася по искане, което не е правено, а не се произнася по направеното искане.
Освен това съставът приема, че друго искане се основава на друг документ /а не на този, който в действителност е, и който фигурира като доказателство/.
Върви после, че вярвай в съдебната система!!!
- Потърпевш
Ако не се лъжа всички решения на ВАС се публикуват в Интернет, така че само номер на дело ще е достатъчен да ти бъде отговорено за мързел или корупция става дума.
- kontrol
- Активен потребител
- Мнения: 1109
- Регистриран на: 05 Сеп 2005, 15:49
Да, публикуват се в Интернет. В сайта на ВАС делото (което е колкото мое, толкова и на още 55 жалбоподатели) го има, има я и една от жалбите, има ги протоколите (непълни и изопачени).
Ако на някой от юристите в този форум му е интересно, може да прочете.
Предупреждавам предварително, че материалите са много и трудно се обхващат.
Става въпрос за прословутата АВТОМАГИСТРАЛА " ЛЮЛИН" !
И преди да скочите срещу мене (ако съдите по създадените от правителство и медии обществени нагласи срещу "тези, които пречат държавата да получи 111 млн.евро"), би било добре да разберете за какво всъщност става въпрос.
Съществуват достатъчно доказателства ( и са приложени по делото), че докладът по ОВОС на автомагистралата е изработен въз основа на фалшиви данни. През годините са изработени общо 4 доклада по ОВОС, които си противоречат. Процедурата е изцяло нарушена.
Не е взето предвид мнението на засегнатата общественост. ИЗОБЩО!
Волята на хората е подменена ! Едно решение на Министъра на РРБ, взето абсолютно незаконосъобразно и формално (и то защото вече са били "изпапкани" няколко милиона евро), е предопределило избора на трасе на етап, когато това не е можело (по закон) да стане. Всичко по-нататък се е "натъкмявало" съобразно това предварително решение (включително и данните в съответните доклади).
В крайна сметка правителството е излъгало и хората у нас, и Европейската комисия (на която е отчело "изпълнение" на предписанията, за да получи "зелена светлина" за автомагистралата).
ЗА ТОВА НЕ СЕ ГОВОРИ В МЕДИИТЕ ! Не е удобно, някак си, нали?! Защо да злепоставяме управниците, които си правят, каквото си искат, НЕЗАВИСИМО ОТ ЗАКОНА?!
Полуистини и лъжи, изречени от и чрез медиите създават представата, че всички, които не са доволни от това положение, просто са едва ли не антибългари....
А ВИЕ ЗНАЕТЕ ЛИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС? Знаете ли, че избраното трасе на автомагистралата минава през санитарно-охранителната зона на Банкя, през минерални извори, през свлачищни райони, през райони с концесионен режим във въгледобива, че пресича населени места, че МИНАВА МЕЖДУ "ЛЮЛИН" И "ЗАПАДЕН ПАРК" ? Знаете ли, че всеки километър от тази автомагистрала (защо ли?) ще струва повече от 6 пъти по-скъпо от нормалното за такава автомагистрала?
Голяма част от тези, които ще прочетат поста ми, също ще са потърпевши, но вероятно не го знаят. ЩЕ ГО РАЗБЕРАТ (няма значение дали сега, или след няколко години)!
Ако на някой от вас му е интересно, делото е 10162 от 2004 година (обединява общо 23 дела по жалби, заведени от различни граждани, екологични организации и инициативни комитети).
В основата на решението на Министъра на околната среда и водите за одобряване на инвестиционното предложение за автомагистралата по това именно трасе (КОЕТО РЕШЕНИЕ ОБЖАЛВАХМЕ) стои доклад по ОВОС от м.август 2002 година. Това се установява от всички доказателства по делото, не го оспориха и ответниците. НЕЗНАЙНО ЗАЩО СЪДЪТ В РЕШЕНИЕТО СИ ПРИЕ, ЧЕ В ОСНОВАТА НА ОБЖАЛВАНОТО РЕШЕНИЕ СТОИ ДОКЛАД ПО ОВОС ОТ 2003 ГОДИНА (такъв има, но не е внасян в МОСВ). И всички оплаквания за незаконосъобразност и нарушена процедура съдът е "преценил" от тази гледна точка!
ТОВА КАКВО Е, СПОРЕД ВАС, ГОСПОДА И ГОСПОЖИ ЮРИСТИ ???????
И друго, в някои от жалбите се искаше съдът да прогласи нищожност на решението на Министъра на РРБ, с което той одобрява решението на консултативния орган - НЕСУТРП. В РЕШЕНИЕТО СИ ВАС заявява, че тъй като решенията на НЕСУТРП не са задължителни (той е експертен и консултативен орган), те не подлежат на съдебен контрол.
ТОВА КАКВО Е,СПОРЕД ВАС, ГОСПОДА И ГОСПОЖИ ЮРИСТИ????????
Може би не става въпрос за мързел или корупция....
ПОЛИТИЧЕСКА ПОРЪЧКА И ПОДИГРАВКА С ВСИЧКИ, КОИТО ВЯРВАТ В ПРАВОСЪДИЕТО!!!
СРАМОТА ЗА СЪДА НИ!
Ако на някой от юристите в този форум му е интересно, може да прочете.
Предупреждавам предварително, че материалите са много и трудно се обхващат.
Става въпрос за прословутата АВТОМАГИСТРАЛА " ЛЮЛИН" !
И преди да скочите срещу мене (ако съдите по създадените от правителство и медии обществени нагласи срещу "тези, които пречат държавата да получи 111 млн.евро"), би било добре да разберете за какво всъщност става въпрос.
Съществуват достатъчно доказателства ( и са приложени по делото), че докладът по ОВОС на автомагистралата е изработен въз основа на фалшиви данни. През годините са изработени общо 4 доклада по ОВОС, които си противоречат. Процедурата е изцяло нарушена.
Не е взето предвид мнението на засегнатата общественост. ИЗОБЩО!
Волята на хората е подменена ! Едно решение на Министъра на РРБ, взето абсолютно незаконосъобразно и формално (и то защото вече са били "изпапкани" няколко милиона евро), е предопределило избора на трасе на етап, когато това не е можело (по закон) да стане. Всичко по-нататък се е "натъкмявало" съобразно това предварително решение (включително и данните в съответните доклади).
В крайна сметка правителството е излъгало и хората у нас, и Европейската комисия (на която е отчело "изпълнение" на предписанията, за да получи "зелена светлина" за автомагистралата).
ЗА ТОВА НЕ СЕ ГОВОРИ В МЕДИИТЕ ! Не е удобно, някак си, нали?! Защо да злепоставяме управниците, които си правят, каквото си искат, НЕЗАВИСИМО ОТ ЗАКОНА?!
Полуистини и лъжи, изречени от и чрез медиите създават представата, че всички, които не са доволни от това положение, просто са едва ли не антибългари....
А ВИЕ ЗНАЕТЕ ЛИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС? Знаете ли, че избраното трасе на автомагистралата минава през санитарно-охранителната зона на Банкя, през минерални извори, през свлачищни райони, през райони с концесионен режим във въгледобива, че пресича населени места, че МИНАВА МЕЖДУ "ЛЮЛИН" И "ЗАПАДЕН ПАРК" ? Знаете ли, че всеки километър от тази автомагистрала (защо ли?) ще струва повече от 6 пъти по-скъпо от нормалното за такава автомагистрала?
Голяма част от тези, които ще прочетат поста ми, също ще са потърпевши, но вероятно не го знаят. ЩЕ ГО РАЗБЕРАТ (няма значение дали сега, или след няколко години)!
Ако на някой от вас му е интересно, делото е 10162 от 2004 година (обединява общо 23 дела по жалби, заведени от различни граждани, екологични организации и инициативни комитети).
В основата на решението на Министъра на околната среда и водите за одобряване на инвестиционното предложение за автомагистралата по това именно трасе (КОЕТО РЕШЕНИЕ ОБЖАЛВАХМЕ) стои доклад по ОВОС от м.август 2002 година. Това се установява от всички доказателства по делото, не го оспориха и ответниците. НЕЗНАЙНО ЗАЩО СЪДЪТ В РЕШЕНИЕТО СИ ПРИЕ, ЧЕ В ОСНОВАТА НА ОБЖАЛВАНОТО РЕШЕНИЕ СТОИ ДОКЛАД ПО ОВОС ОТ 2003 ГОДИНА (такъв има, но не е внасян в МОСВ). И всички оплаквания за незаконосъобразност и нарушена процедура съдът е "преценил" от тази гледна точка!
ТОВА КАКВО Е, СПОРЕД ВАС, ГОСПОДА И ГОСПОЖИ ЮРИСТИ ???????
И друго, в някои от жалбите се искаше съдът да прогласи нищожност на решението на Министъра на РРБ, с което той одобрява решението на консултативния орган - НЕСУТРП. В РЕШЕНИЕТО СИ ВАС заявява, че тъй като решенията на НЕСУТРП не са задължителни (той е експертен и консултативен орган), те не подлежат на съдебен контрол.
ТОВА КАКВО Е,СПОРЕД ВАС, ГОСПОДА И ГОСПОЖИ ЮРИСТИ????????
Може би не става въпрос за мързел или корупция....
ПОЛИТИЧЕСКА ПОРЪЧКА И ПОДИГРАВКА С ВСИЧКИ, КОИТО ВЯРВАТ В ПРАВОСЪДИЕТО!!!
СРАМОТА ЗА СЪДА НИ!
- потърпевш
НЕ СЕ ОТЧАЙВАЙТЕ!
МОЖЕТЕ ДА ОБЖАЛВАТЕ РЕШЕНИЕТО.АКО НЕ УСПЕЕТЕ,МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ ЖАЛБА ДО ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪД.ЗА КОНТАКТИ advokati@mail.bg
- valeriii
- Младши потребител
- Мнения: 58
- Регистриран на: 04 Юли 2004, 15:09
още малко по случая
ТВ "Европа"
ВАС реши, че няма нужда от нова експертиза за строителството на автомагистрала “Люлин”
Румяна Попова
2005-09-27 |
Бурни спорове се разгоряха във ВАС по делото за автомагистрала “Люлин”. Върховните магистрати решиха, че няма да има нова техническа експиртиза за строителството на магистралата. Жалбоподателите, които представляват интересите на хората от Банкя, Горна Баня, Княжево, Люлин и Западен парк обявиха съда за корумпиран, а решението му-за несправедливо.
За да се узакони строителството на магистралата, са изгответи четири доклада за въздействието й върху околната среда. Проблемът е, че и четирите документа съдържат противоречива информация, призна прокурорът по делото. Именно затова жалбоподателите разпалено настояваха за независима екпертиза, която да докаже трябва ли магистралата да премине през Мало Бучино, Суходол, Гарна Бана ,Банкя и Люлин.
Строителството на магистралата няма да реши проблема с трафика на тежкотоварни камиони през Княжево, твърди Димитров. Почти всяка седмица в района става по една катастрофа, която доказва, че това е най-проблемния изход от столицата. Припомням, че именно за да пресече протестите в Княжево през ноември миналата година, министър Церовски обеща да отклони трафика на камионите през магистрала Люлин. Решението му обаче предизвика нова вълна от негодувание на граждански сдружения и инициативни комитети, които настояват този участък от трансграничния коридор номер осем, да не минава през жилищните комплекси на София и околните селища.
ВАС реши, че няма нужда от нова експертиза за строителството на автомагистрала “Люлин”
Румяна Попова
2005-09-27 |
Бурни спорове се разгоряха във ВАС по делото за автомагистрала “Люлин”. Върховните магистрати решиха, че няма да има нова техническа експиртиза за строителството на магистралата. Жалбоподателите, които представляват интересите на хората от Банкя, Горна Баня, Княжево, Люлин и Западен парк обявиха съда за корумпиран, а решението му-за несправедливо.
За да се узакони строителството на магистралата, са изгответи четири доклада за въздействието й върху околната среда. Проблемът е, че и четирите документа съдържат противоречива информация, призна прокурорът по делото. Именно затова жалбоподателите разпалено настояваха за независима екпертиза, която да докаже трябва ли магистралата да премине през Мало Бучино, Суходол, Гарна Бана ,Банкя и Люлин.
Строителството на магистралата няма да реши проблема с трафика на тежкотоварни камиони през Княжево, твърди Димитров. Почти всяка седмица в района става по една катастрофа, която доказва, че това е най-проблемния изход от столицата. Припомням, че именно за да пресече протестите в Княжево през ноември миналата година, министър Церовски обеща да отклони трафика на камионите през магистрала Люлин. Решението му обаче предизвика нова вълна от негодувание на граждански сдружения и инициативни комитети, които настояват този участък от трансграничния коридор номер осем, да не минава през жилищните комплекси на София и околните селища.
- потърпевш
Защо ли не ми учудва. Та нали същото се случи с Автомагистрала Тракия. Но понеже тя не е до София за медиите не бе интересна и никой в тази държава не разбра, че автомагистралата се строеше 2 години през частните имоти на хората без да са отчуждени и платени. И сега още има има хора които не са си получили парите, защото са имали смелостта да се жалват пред ВАС. И знаете ли съдът излезе с ужасно странни решения само и само даугоди на изпълнителната власт.
Ако имате търпение прочетете следния казус.
Собственик го няма в списъка за обезщетяване и подава жалба във ВАС. Изпълнителна Агенция пътища, МС и Мин. на Рег. р-е и благоустроуството СЛЕД ЖАЛБАТА ден преди заседанието на делото публикуват поправка на решението на МС и на човека му се дава някакво обезщетение. Съдът излиза с решение, че жалбоподателят нямал правен интерес от иска и дори не иска да присъди разноските, които са направени точно поради вина и немърливост на изпълнителната власт.
Ако имате търпение прочетете следния казус.
Собственик го няма в списъка за обезщетяване и подава жалба във ВАС. Изпълнителна Агенция пътища, МС и Мин. на Рег. р-е и благоустроуството СЛЕД ЖАЛБАТА ден преди заседанието на делото публикуват поправка на решението на МС и на човека му се дава някакво обезщетение. Съдът излиза с решение, че жалбоподателят нямал правен интерес от иска и дори не иска да присъди разноските, които са направени точно поради вина и немърливост на изпълнителната власт.
- Гост
За "Гост" - Зная, че не сме изолиран случай. Интересите обаче в тези случаи са много сериозни и не би следвало с лека ръка съдът да пренебрегва закона (негово задължение е да ПРАВОраздава, нали?).
За адвоката, който е дал имейл по нагоре - Благодаря! Наистина ще обжалваме. Като гледам обаче какво става, сигурно ще стигнем и до Европйския съд.
За всички, на които случаят е интересен.
Знаете ли, че по въпроса с фалшифицираните данни още преди две години е заведена преписка в прокуратурата? НИКАКВО ДВИЖЕНИЕ И ДОСЕГА ! Единственото обяснение, дадено (устно!) от прокурора е, че наистина има данни за престъпление (!!!), но му е наредено тази преписка да не се придвижи, защото "важни държавни ентереси налагат това" ( ДЪРЖАВНИ ИЛИ НА КОРУМПИРАНИ ЧИНОВНИЦИ ОТ ВИСШИТЕ ЕТАЖИ НА ВЛАСТТА?)
ЧЕСТ ПРАВИ НА ПРОКУРОРА ПО ДЕЛОТО ВЪВ В А С , че ЗАСТАНА НА ЕДНА ДОСТОЙНА ПОЗИЦИЯ И ПОДКРЕПИ ЖАЛБИТЕ !!!
Само че КАКВО ОТ ТОВА ? Кучетата си лаят, керванът си върви...
За адвоката, който е дал имейл по нагоре - Благодаря! Наистина ще обжалваме. Като гледам обаче какво става, сигурно ще стигнем и до Европйския съд.
За всички, на които случаят е интересен.
Знаете ли, че по въпроса с фалшифицираните данни още преди две години е заведена преписка в прокуратурата? НИКАКВО ДВИЖЕНИЕ И ДОСЕГА ! Единственото обяснение, дадено (устно!) от прокурора е, че наистина има данни за престъпление (!!!), но му е наредено тази преписка да не се придвижи, защото "важни държавни ентереси налагат това" ( ДЪРЖАВНИ ИЛИ НА КОРУМПИРАНИ ЧИНОВНИЦИ ОТ ВИСШИТЕ ЕТАЖИ НА ВЛАСТТА?)
ЧЕСТ ПРАВИ НА ПРОКУРОРА ПО ДЕЛОТО ВЪВ В А С , че ЗАСТАНА НА ЕДНА ДОСТОЙНА ПОЗИЦИЯ И ПОДКРЕПИ ЖАЛБИТЕ !!!
Само че КАКВО ОТ ТОВА ? Кучетата си лаят, керванът си върви...
- потърпевш
От какво си потърпевш?
Да не би от това, че постоянно си оплискан с прясна детска кръв от убийствата, които извършвате ежегодно в Княжево и околните му селища заедно с вашите приятели - поръчкови еколози и виладжии?
Ако е така, имам няколко предложения - прекратете убийствата или използвайте прах за пране за петна от кръв. С него можете да изперете замърсявянията, но не и съвестта си, но вие нямате такава, нали? Как защитавате интересите на хората от Горна Баня, Княжево, Люлин и Западен парк?
Като саботирате строежа на магистрала, за да преминават автомобилите вместо по нея направо през домовете им, оставяйки след себе си смърт и разрушения ли? Или ВИЕ се опитвате да подмените ТЯХНАТА ВОЛЯ? Коя воля е подменена - на 56-те жалбоподатели виладжии или на останалите стотици хиляди хора, които ежедневно губят от времето и здравето си в автомобилните задръствания, а понякога и живота си?
А ВИЕ ЗНАЕТЕ ЛИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС?
Арх. Димитров (прочут единствено с копаенето на тунели, пълни с въздух и трамваи, местене на станции на метрото и други подобни) твърди, че трасето покрай Мало Бучино не ставало, защото минавало през свлачища. Предлага друго трасе през Владайския проход. Инженер от НК ЖИ, който за разлика от гореспоменатия специалист реално строи и поддържа железопътните линии в България в свой материал твърди:
Знаете ли, че трасето МИНАВА МЕЖДУ "ЛЮЛИН" И "ЗАПАДЕН ПАРК" - ЕДИНСТВЕНОТО направление за магистрална връзка към София от западна посока при което е възможно да се спази значително отстояние от жилищни райони, без при това да се налагат отчуждаване на каквито и да било сгради?
Знаете ли, че всеки километър от тази автомагистрала поради предвидени защитни мероприятия ще струва повече от 6 пъти по-скъпо от нормалното за такава автомагистрала?
Знаете ли, че не грижата за околната среда, а личните интереси на част от жалбоподателите са действителната причина за протестите им. Защото желаят земеделските им имоти да бъдат включени в строителна регулация, с което цената им да нарастне десеторно - един чудесен подарък. И в момента вилната зона на Банкя, въпреки "заплахата от унищожение" се разраства към трасето на магистралата. Строи се направо върху полето - без да има изградена инфраструктура - улици, канализация и т.н. Нима магистралата ще застрашава минералните води, а фекалиите на виладжиите, които ще се излеят за по-лесно в близката река - не. А ако пък има построена канализация, не би ли следвало точно по вашите разбирания за справедливост българската правораздавателна система да присъди в полза на жителите на Кубратово фекалиите ви да бъдат върнати обратно в Банкя и да бъдете принудени да си ги ядете.
Голяма част от тези, които ще прочетат поста на "потърпевш", също ще са потърпевши (от собствените му действия), но вероятно не го знаят. Тук е мястото да го разберат.
След няколко дни предстои да бъде избран изпълнител на строежа на магистралата. Да се надяваме, че ще изпълни задълженията си качествено и в срок. Дано и служителите на Темида да продължат все така да спазват съвестно задълженията си.
Ако е така, имам няколко предложения - прекратете убийствата или използвайте прах за пране за петна от кръв. С него можете да изперете замърсявянията, но не и съвестта си, но вие нямате такава, нали? Как защитавате интересите на хората от Горна Баня, Княжево, Люлин и Западен парк?
Като саботирате строежа на магистрала, за да преминават автомобилите вместо по нея направо през домовете им, оставяйки след себе си смърт и разрушения ли? Или ВИЕ се опитвате да подмените ТЯХНАТА ВОЛЯ? Коя воля е подменена - на 56-те жалбоподатели виладжии или на останалите стотици хиляди хора, които ежедневно губят от времето и здравето си в автомобилните задръствания, а понякога и живота си?
А ВИЕ ЗНАЕТЕ ЛИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС?
Арх. Димитров (прочут единствено с копаенето на тунели, пълни с въздух и трамваи, местене на станции на метрото и други подобни) твърди, че трасето покрай Мало Бучино не ставало, защото минавало през свлачища. Предлага друго трасе през Владайския проход. Инженер от НК ЖИ, който за разлика от гореспоменатия специалист реално строи и поддържа железопътните линии в България в свой материал твърди:
Нима в Мало Бучино има свлачище, по-голямо от най-голямото, че да попречи на строежа? Знаете ли, че избраното трасе на автомагистралата пресича единствено Големо Бучино, но ПРЕЗ ТУНЕЛ, както и преминава покрай някои от тях, като единственото най-близкото отстояние от жилищна сграда е 130 метра.По направлението през Владая железопътната линия минава през най-голямото свлачище на Балканския полуостров и всяко строително мероприятие може да доведе до непредвидими последици, водещи до компрометиране на проектното решение.
Знаете ли, че трасето МИНАВА МЕЖДУ "ЛЮЛИН" И "ЗАПАДЕН ПАРК" - ЕДИНСТВЕНОТО направление за магистрална връзка към София от западна посока при което е възможно да се спази значително отстояние от жилищни райони, без при това да се налагат отчуждаване на каквито и да било сгради?
Знаете ли, че всеки километър от тази автомагистрала поради предвидени защитни мероприятия ще струва повече от 6 пъти по-скъпо от нормалното за такава автомагистрала?
Знаете ли, че не грижата за околната среда, а личните интереси на част от жалбоподателите са действителната причина за протестите им. Защото желаят земеделските им имоти да бъдат включени в строителна регулация, с което цената им да нарастне десеторно - един чудесен подарък. И в момента вилната зона на Банкя, въпреки "заплахата от унищожение" се разраства към трасето на магистралата. Строи се направо върху полето - без да има изградена инфраструктура - улици, канализация и т.н. Нима магистралата ще застрашава минералните води, а фекалиите на виладжиите, които ще се излеят за по-лесно в близката река - не. А ако пък има построена канализация, не би ли следвало точно по вашите разбирания за справедливост българската правораздавателна система да присъди в полза на жителите на Кубратово фекалиите ви да бъдат върнати обратно в Банкя и да бъдете принудени да си ги ядете.
Голяма част от тези, които ще прочетат поста на "потърпевш", също ще са потърпевши (от собствените му действия), но вероятно не го знаят. Тук е мястото да го разберат.
След няколко дни предстои да бъде избран изпълнител на строежа на магистралата. Да се надяваме, че ще изпълни задълженията си качествено и в срок. Дано и служителите на Темида да продължат все така да спазват съвестно задълженията си.
- Пешеходец
От какво си потърпевш?
Да не би от това, че постоянно си оплискан с прясна детска кръв от убийствата, които извършвате ежегодно в Княжево и околните му селища заедно с вашите приятели - поръчкови еколози и виладжии?
Ако е така, имам няколко предложения - прекратете убийствата или използвайте прах за пране за петна от кръв. С него можете да изперете замърсявянията, но не и съвестта си, но вие нямате такава, нали? Как защитавате интересите на хората от Горна Баня, Княжево, Люлин и Западен парк?
Като саботирате строежа на магистрала, за да преминават автомобилите вместо по нея направо през домовете им, оставяйки след себе си смърт и разрушения ли? Или ВИЕ се опитвате да подмените ТЯХНАТА ВОЛЯ? Коя воля е подменена - на 56-те жалбоподатели виладжии или на останалите стотици хиляди хора, които ежедневно губят от времето и здравето си в автомобилните задръствания, а понякога и живота си?
А ВИЕ ЗНАЕТЕ ЛИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС?
Арх. Димитров (прочут единствено с копаенето на тунели, пълни с въздух и трамваи, местене на станции на метрото и други подобни) твърди, че трасето покрай Мало Бучино не ставало, защото минавало през свлачища. Предлага друго трасе през Владайския проход. Инженер от НК ЖИ, който за разлика от гореспоменатия специалист реално строи и поддържа железопътните линии в България в свой материал твърди:
Знаете ли, че трасето МИНАВА МЕЖДУ "ЛЮЛИН" И "ЗАПАДЕН ПАРК" - ЕДИНСТВЕНОТО направление за магистрална връзка към София от западна посока при което е възможно да се спази значително отстояние от жилищни райони, без при това да се налагат отчуждаване на каквито и да било сгради?
Знаете ли, че всеки километър от тази автомагистрала поради предвидени защитни мероприятия ще струва повече от 6 пъти по-скъпо от нормалното за такава автомагистрала?
Знаете ли, че не грижата за околната среда, а личните интереси на част от жалбоподателите са действителната причина за протестите им. Защото желаят земеделските им имоти да бъдат включени в строителна регулация, с което цената им да нарастне десеторно - един чудесен подарък. И в момента вилната зона на Банкя, въпреки "заплахата от унищожение" се разраства към трасето на магистралата. Строи се направо върху полето - без да има изградена инфраструктура - улици, канализация и т.н. Нима магистралата ще застрашава минералните води, а фекалиите на виладжиите, които ще се излеят за по-лесно в близката река - не. А ако пък има построена канализация, не би ли следвало точно по вашите разбирания за справедливост българската правораздавателна система да присъди в полза на жителите на Кубратово фекалиите ви да бъдат върнати обратно в Банкя и да бъдете принудени да си ги ядете.
Голяма част от тези, които ще прочетат поста на "потърпевш", също ще са потърпевши (от собствените му действия), но вероятно не го знаят. Тук е мястото да го разберат.
След няколко дни предстои да бъде избран изпълнител на строежа на магистралата. Да се надяваме, че ще изпълни задълженията си качествено и в срок. Дано и служителите на Темида да продължат все така да спазват съвестно задълженията си.
Ако е така, имам няколко предложения - прекратете убийствата или използвайте прах за пране за петна от кръв. С него можете да изперете замърсявянията, но не и съвестта си, но вие нямате такава, нали? Как защитавате интересите на хората от Горна Баня, Княжево, Люлин и Западен парк?
Като саботирате строежа на магистрала, за да преминават автомобилите вместо по нея направо през домовете им, оставяйки след себе си смърт и разрушения ли? Или ВИЕ се опитвате да подмените ТЯХНАТА ВОЛЯ? Коя воля е подменена - на 56-те жалбоподатели виладжии или на останалите стотици хиляди хора, които ежедневно губят от времето и здравето си в автомобилните задръствания, а понякога и живота си?
А ВИЕ ЗНАЕТЕ ЛИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС?
Арх. Димитров (прочут единствено с копаенето на тунели, пълни с въздух и трамваи, местене на станции на метрото и други подобни) твърди, че трасето покрай Мало Бучино не ставало, защото минавало през свлачища. Предлага друго трасе през Владайския проход. Инженер от НК ЖИ, който за разлика от гореспоменатия специалист реално строи и поддържа железопътните линии в България в свой материал твърди:
Нима в Мало Бучино има свлачище, по-голямо от най-голямото, че да попречи на строежа? Знаете ли, че избраното трасе на автомагистралата пресича единствено Големо Бучино, но ПРЕЗ ТУНЕЛ, както и преминава покрай някои от тях, като единственото най-близкото отстояние от жилищна сграда е 130 метра.По направлението през Владая железопътната линия минава през най-голямото свлачище на Балканския полуостров и всяко строително мероприятие може да доведе до непредвидими последици, водещи до компрометиране на проектното решение.
Знаете ли, че трасето МИНАВА МЕЖДУ "ЛЮЛИН" И "ЗАПАДЕН ПАРК" - ЕДИНСТВЕНОТО направление за магистрална връзка към София от западна посока при което е възможно да се спази значително отстояние от жилищни райони, без при това да се налагат отчуждаване на каквито и да било сгради?
Знаете ли, че всеки километър от тази автомагистрала поради предвидени защитни мероприятия ще струва повече от 6 пъти по-скъпо от нормалното за такава автомагистрала?
Знаете ли, че не грижата за околната среда, а личните интереси на част от жалбоподателите са действителната причина за протестите им. Защото желаят земеделските им имоти да бъдат включени в строителна регулация, с което цената им да нарастне десеторно - един чудесен подарък. И в момента вилната зона на Банкя, въпреки "заплахата от унищожение" се разраства към трасето на магистралата. Строи се направо върху полето - без да има изградена инфраструктура - улици, канализация и т.н. Нима магистралата ще застрашава минералните води, а фекалиите на виладжиите, които ще се излеят за по-лесно в близката река - не. А ако пък има построена канализация, не би ли следвало точно по вашите разбирания за справедливост българската правораздавателна система да присъди в полза на жителите на Кубратово фекалиите ви да бъдат върнати обратно в Банкя и да бъдете принудени да си ги ядете.
Голяма част от тези, които ще прочетат поста на "потърпевш", също ще са потърпевши (от собствените му действия), но вероятно не го знаят. Тук е мястото да го разберат.
След няколко дни предстои да бъде избран изпълнител на строежа на магистралата. Да се надяваме, че ще изпълни задълженията си качествено и в срок. Дано и служителите на Темида да продължат все така да спазват съвестно задълженията си.
- Пешеходец
Пешеходецо,
целият ти отговор ме убеждава, че ти си един от хилядите заблудени от пропагандата на Церовски, от опита да се противопоставят княжевци на живеещите в Банкя (нещо, което се подхранва и от медиите).
НИКАКВА ПРЕДСТАВА НЯМАШ ОТ НЕЩАТА, ЗА КОИТО ГОВОРИШ !
Наясно ли си, че алтернативата не е или през Княжево, или през Банкя.
При ВСИЧКИ обществени обсъждания на докладите по ОВОС населението в засегнатите райони КАТЕГОРИЧНО ОТХВЪРЛИ варианта изобщо в тази част /Люлин планина с двата прохода от изток и запад/ да се прокарва ТРАНСГРАНИЧНА МАГИСТРАЛА /каквато ще АМ "Люлин"/. НАВСЯКЪДЕ хората поискаха коридор № 4 да не минава ИЗОБЩО през населени места /включително и през София/, а на запад от Люлин планина, покрай слабо населени места. А транспортните проблеми на София да се решат чрез изграждане на обходни пътища и нов околовръстен път. Ако някой си беше дал труда да разгледа предложеното от хората, щеше да установи, че със същите пари /близо 150 млн. евро/ биха се построили 100 км пътища, а не 19!
И в резултат щяхме да имаме И магистрала /като част от трансевропейски коридор № 4/, И решаване на голяма част от транспортните проблеми на София и целия западен район, И запазване и на балнеологичните ни курорти.
И изявлението ти за виладжиите е в същия дух. Пак цитираш Церовски. Аз нямам нищо общо с никакви виладжии. Но съм против това незаконно определено трасе, защото съм видял достатъчно документи, и МИСЛЯ.
А ти като папагал повтаряш това, което си чул от оскъдната информация в медиите.
ЖАЛКО , ЧЕ ВАЖНИ НЕЩА ЗА ОБЩЕСТВОТО НИ СЕ КОМЕНТИРАТ ПО ПОДОБЕН НАЧИН ! МНОГО ЖАЛКО !
целият ти отговор ме убеждава, че ти си един от хилядите заблудени от пропагандата на Церовски, от опита да се противопоставят княжевци на живеещите в Банкя (нещо, което се подхранва и от медиите).
НИКАКВА ПРЕДСТАВА НЯМАШ ОТ НЕЩАТА, ЗА КОИТО ГОВОРИШ !
Наясно ли си, че алтернативата не е или през Княжево, или през Банкя.
При ВСИЧКИ обществени обсъждания на докладите по ОВОС населението в засегнатите райони КАТЕГОРИЧНО ОТХВЪРЛИ варианта изобщо в тази част /Люлин планина с двата прохода от изток и запад/ да се прокарва ТРАНСГРАНИЧНА МАГИСТРАЛА /каквато ще АМ "Люлин"/. НАВСЯКЪДЕ хората поискаха коридор № 4 да не минава ИЗОБЩО през населени места /включително и през София/, а на запад от Люлин планина, покрай слабо населени места. А транспортните проблеми на София да се решат чрез изграждане на обходни пътища и нов околовръстен път. Ако някой си беше дал труда да разгледа предложеното от хората, щеше да установи, че със същите пари /близо 150 млн. евро/ биха се построили 100 км пътища, а не 19!
И в резултат щяхме да имаме И магистрала /като част от трансевропейски коридор № 4/, И решаване на голяма част от транспортните проблеми на София и целия западен район, И запазване и на балнеологичните ни курорти.
И изявлението ти за виладжиите е в същия дух. Пак цитираш Церовски. Аз нямам нищо общо с никакви виладжии. Но съм против това незаконно определено трасе, защото съм видял достатъчно документи, и МИСЛЯ.
А ти като папагал повтаряш това, което си чул от оскъдната информация в медиите.
ЖАЛКО , ЧЕ ВАЖНИ НЕЩА ЗА ОБЩЕСТВОТО НИ СЕ КОМЕНТИРАТ ПО ПОДОБЕН НАЧИН ! МНОГО ЖАЛКО !
- потърпевш
А, значи не си виладжия. Ти си от тарторите - природозащитници. Е, объркал съм се.
Но пък за действието на пропагандата на Церовски ти не позна. Мнението ми по въпроса датира още преди прочутите му медийни изяви. Изградих си го основно по време на четене на "бисерите" в zazemiata.org. Церовски ми е безкрайно противен, а един от примерите за некадърността му е именно липсата на автомагистрала.
Не се противопоставям нито на цялото население на Банкя, нито на това на Мало Бучино, които не са по десетина души, колкото са жалбоподателите. Имам познати там и знам, че това не е общото мнение. И в Княжево например има десетина, но пък много гласовити собственици на имоти на бул. Цар Борис III, които не дават да се каже дума за отчуждаване на части от имотите им за разширяване на тесния участък от булеварда. Вместо това искат да строят многоетажни блокове сключено строителство (няколко от тях вече са факт), ако може и напряко на платното, за да не се разхищава ценно място, а Княжево да остане единственият квартал на София без нито една широка главна улица и жителите му да се чудят откъде да минават. И моля недейте да твърдите, че на т. нар. "обществени обсъждания", на които се събират по десетина души, повечето от които подставени лица ДЕЙСТВИТЕЛНО показват общественото мнение. Общественото мнение може да бъде получено ЕДИНСТВЕНО с помощта на таен референдум, в който да имат право да участват ВСИЧКИ и ЕДИНСТВЕНО жители на дадения район.
Наясно съм, че 150 млн. евро няма да стигнат даже за прокопаване на тунела под Петрохан, част от бъдещия така желан далечен западен обход на София, по който ще бъде изместено трасето на коридор № 4. Наясно съм, че при нужда това трасе ще бъде изградено, най-малкото, защото е с около 100км. по-късо. Наясно съм, че ще бъде изграден, също при необходимост далечен южен обход на София, който ще бъде част от коридор № 8, също заради по-късото разстояние. Наясно съм, че построяването на гореспоменатите два обхода, които напълно ще освободят автомагистрала "Люлин" от транзитния трафик, в дадения момент е безсмислено, защото по въпросните направления трафика засега е много малък. Наясно съм, че София поради причини, които няма да коментирам е с население около 1,5 млн. души - поне една пета от населението на България с тенденция нарастване, което генерира автомобилен трафик. Наясно съм, че Перник е с население около 100 хил. души - голяма част от тях ежедневно пътуват до местоработата си в София. Наясно съм, че транспортните проблеми на София могат да се разрешат единствено със СКОРОСТНИ магистрали и развитие на метрото. По пътища с разминаване на едно ниво за град с такива размери, каквито "предлагат хората" и каквито съществуват в момента пътуването е бавно. Нима е нормално да се пътува с часове от една точка на града до друга, та това е едно напълно пропиляно време, голяма част от което при добре развита транспортна система би могло да се оползотвори? А докато автомобилите чакат разрешителен сигнал на светофарите или пъплят в задръствания, не пилеят ли гориво, замърсявайки при това ненужно въздуха?
Пак повтарям: Мнението ми се опира основно на материали от zazemiata.org, ако са оскъдни или тенденциозно подбрани то вината за това си е на хората, които са ги поместили там. Аз пък се съмнявам дали твоето мнение е добито от прочетените достатъчно документи или е било напълно преднамерено. А трасето е избрано НАПЪЛНО ЗАКОННО, което се доказва и от решенията по съдебните дела, които сте водили.
Но пък за действието на пропагандата на Церовски ти не позна. Мнението ми по въпроса датира още преди прочутите му медийни изяви. Изградих си го основно по време на четене на "бисерите" в zazemiata.org. Церовски ми е безкрайно противен, а един от примерите за некадърността му е именно липсата на автомагистрала.
Не се противопоставям нито на цялото население на Банкя, нито на това на Мало Бучино, които не са по десетина души, колкото са жалбоподателите. Имам познати там и знам, че това не е общото мнение. И в Княжево например има десетина, но пък много гласовити собственици на имоти на бул. Цар Борис III, които не дават да се каже дума за отчуждаване на части от имотите им за разширяване на тесния участък от булеварда. Вместо това искат да строят многоетажни блокове сключено строителство (няколко от тях вече са факт), ако може и напряко на платното, за да не се разхищава ценно място, а Княжево да остане единственият квартал на София без нито една широка главна улица и жителите му да се чудят откъде да минават. И моля недейте да твърдите, че на т. нар. "обществени обсъждания", на които се събират по десетина души, повечето от които подставени лица ДЕЙСТВИТЕЛНО показват общественото мнение. Общественото мнение може да бъде получено ЕДИНСТВЕНО с помощта на таен референдум, в който да имат право да участват ВСИЧКИ и ЕДИНСТВЕНО жители на дадения район.
Наясно съм, че 150 млн. евро няма да стигнат даже за прокопаване на тунела под Петрохан, част от бъдещия така желан далечен западен обход на София, по който ще бъде изместено трасето на коридор № 4. Наясно съм, че при нужда това трасе ще бъде изградено, най-малкото, защото е с около 100км. по-късо. Наясно съм, че ще бъде изграден, също при необходимост далечен южен обход на София, който ще бъде част от коридор № 8, също заради по-късото разстояние. Наясно съм, че построяването на гореспоменатите два обхода, които напълно ще освободят автомагистрала "Люлин" от транзитния трафик, в дадения момент е безсмислено, защото по въпросните направления трафика засега е много малък. Наясно съм, че София поради причини, които няма да коментирам е с население около 1,5 млн. души - поне една пета от населението на България с тенденция нарастване, което генерира автомобилен трафик. Наясно съм, че Перник е с население около 100 хил. души - голяма част от тях ежедневно пътуват до местоработата си в София. Наясно съм, че транспортните проблеми на София могат да се разрешат единствено със СКОРОСТНИ магистрали и развитие на метрото. По пътища с разминаване на едно ниво за град с такива размери, каквито "предлагат хората" и каквито съществуват в момента пътуването е бавно. Нима е нормално да се пътува с часове от една точка на града до друга, та това е едно напълно пропиляно време, голяма част от което при добре развита транспортна система би могло да се оползотвори? А докато автомобилите чакат разрешителен сигнал на светофарите или пъплят в задръствания, не пилеят ли гориво, замърсявайки при това ненужно въздуха?
Пак повтарям: Мнението ми се опира основно на материали от zazemiata.org, ако са оскъдни или тенденциозно подбрани то вината за това си е на хората, които са ги поместили там. Аз пък се съмнявам дали твоето мнение е добито от прочетените достатъчно документи или е било напълно преднамерено. А трасето е избрано НАПЪЛНО ЗАКОННО, което се доказва и от решенията по съдебните дела, които сте водили.
- Пешеходец
Е, не съм и от тарторите-природозащитници.
Смея да твърдя, обаче, че съм прочел почти всички документи по въпроса. И то не в интернет сайтове на екологични организации (там има основно становища на граждани и граждански сдружения), а в оригинал.
Чел съм и четирите доклада по ОВОС, документите на Изпълнителна агенция "Пътища", на МРРБ, на Националния експертен съвет по устройство на територията и регионална политика (НЕСУТРП), на ВЕЕС (висшия експертен екологически съвет (ВЕЕС), на МОСВ, кореспонденцията на българското правителство с Европейската комисия.
Знаеш ли, че ако прочетеш всички тези документи, и ти ще си потресен!
Знаеш ли кой, кога и по какъв начин е определил (по-точно предопределил) трасето ? Знаеш ли, че това е направено по такъв начин, че се обезмислят всички по-нататъшни процедури, всички обществени обсъждания, ВСИЧКО ? НЕЗАВИСИМО от заключенията в докладите по ОВОС, ще се строи точно по това трасе (според съдържанието на докладите, по повечето показатели това е НАЙ-НЕБЛАГОПРИЯТНОТО ТРАСЕ) ! Всичко друго е замазване на нашите очи, както и на очите на европейските институции, отпускащи парите! Знаеш ли, че дори се е стигнало до откровени лъжи пред ЕК ? Да не говорим какъв ГРАНДИОЗЕН СКАНДАЛ би настанал, ако това излезе наяве!
Много хубаво говориш за референдума! Напълно съм съгласен! Само че не само това не е станало (едва ли и ще стане), но и обществеността не е била уведомена за този предварителен избор. По-лошо! За него не са били уведомени и ред компетентни институции, които дълго време след това са изписвали тонове хартия, мислейки си, че все още обсъждат проблема.
А за решенията на съда ще си поговорим друг път (пак на базата на факти)!
Смея да твърдя, обаче, че съм прочел почти всички документи по въпроса. И то не в интернет сайтове на екологични организации (там има основно становища на граждани и граждански сдружения), а в оригинал.
Чел съм и четирите доклада по ОВОС, документите на Изпълнителна агенция "Пътища", на МРРБ, на Националния експертен съвет по устройство на територията и регионална политика (НЕСУТРП), на ВЕЕС (висшия експертен екологически съвет (ВЕЕС), на МОСВ, кореспонденцията на българското правителство с Европейската комисия.
Знаеш ли, че ако прочетеш всички тези документи, и ти ще си потресен!
Знаеш ли кой, кога и по какъв начин е определил (по-точно предопределил) трасето ? Знаеш ли, че това е направено по такъв начин, че се обезмислят всички по-нататъшни процедури, всички обществени обсъждания, ВСИЧКО ? НЕЗАВИСИМО от заключенията в докладите по ОВОС, ще се строи точно по това трасе (според съдържанието на докладите, по повечето показатели това е НАЙ-НЕБЛАГОПРИЯТНОТО ТРАСЕ) ! Всичко друго е замазване на нашите очи, както и на очите на европейските институции, отпускащи парите! Знаеш ли, че дори се е стигнало до откровени лъжи пред ЕК ? Да не говорим какъв ГРАНДИОЗЕН СКАНДАЛ би настанал, ако това излезе наяве!
Много хубаво говориш за референдума! Напълно съм съгласен! Само че не само това не е станало (едва ли и ще стане), но и обществеността не е била уведомена за този предварителен избор. По-лошо! За него не са били уведомени и ред компетентни институции, които дълго време след това са изписвали тонове хартия, мислейки си, че все още обсъждат проблема.
А за решенията на съда ще си поговорим друг път (пак на базата на факти)!
- потърпевш
ОБЩЕСТВЕНОСТТА...И при държавната Комисия за електро и водно регулиране има напъни да се доказва, че било взето мнението на битовите потребители. А накрая в доклада се цитират тези битови потребители-само че това са само фирми, като тази на Златните Пясъци.
А че ВАС пише тъпотии е вече известно.Това не е първи казус от подобен род. В едно решение на Петчленка казват, че изграждайки правовата държава всеки има право да обжалва незаконосъобразен акт, което е правилното;в други решения, привнася, че само пряко засегнатите имат правото. Изобщо с този правен интерес много лупинги се правят и даста хора на могат да получат съдебна защита. Защото продължава старата песен на нов глас, дори съпруг или съпруга да не могат да сезират съда за намерени незаконосъобразности по актове, пряко засягащи съпруга. Аз мисля, че всеки, който срещне такъв акт е задължен да го атукава в съда, иначе не изграждаме никаква правова държава.Не може под този предлог за правния интерес да се допускат недоносчета или съвсем незаконосъобразни актове. И откъде накъде съдът ще преценява, дали моите близки роднини имали пряк или непряк интерес.Те по призумпция са пасивно легитимирани в процеса.Правя пояснение, защото това легитимиране се разбира неправилно. Активно са легитимирани страните, а наследниците им - позакон или по завещание- пасивно са легитимирани.Не мога да възприема тезата, че водещият процеса/ подалият искова молба/ е активната страна, а другия-пасивната. И двете страни имат равни и еднакви права в процеса, и не бива теорията да казва обратното.
Впрочем, теорията ни в областта на административното прпаво е доста старичка.Като чета например едного- Кино Лазаров- имам чувството, че съм на кино и гледам детски брътвежи.
А че ВАС пише тъпотии е вече известно.Това не е първи казус от подобен род. В едно решение на Петчленка казват, че изграждайки правовата държава всеки има право да обжалва незаконосъобразен акт, което е правилното;в други решения, привнася, че само пряко засегнатите имат правото. Изобщо с този правен интерес много лупинги се правят и даста хора на могат да получат съдебна защита. Защото продължава старата песен на нов глас, дори съпруг или съпруга да не могат да сезират съда за намерени незаконосъобразности по актове, пряко засягащи съпруга. Аз мисля, че всеки, който срещне такъв акт е задължен да го атукава в съда, иначе не изграждаме никаква правова държава.Не може под този предлог за правния интерес да се допускат недоносчета или съвсем незаконосъобразни актове. И откъде накъде съдът ще преценява, дали моите близки роднини имали пряк или непряк интерес.Те по призумпция са пасивно легитимирани в процеса.Правя пояснение, защото това легитимиране се разбира неправилно. Активно са легитимирани страните, а наследниците им - позакон или по завещание- пасивно са легитимирани.Не мога да възприема тезата, че водещият процеса/ подалият искова молба/ е активната страна, а другия-пасивната. И двете страни имат равни и еднакви права в процеса, и не бива теорията да казва обратното.
Впрочем, теорията ни в областта на административното прпаво е доста старичка.Като чета например едного- Кино Лазаров- имам чувството, че съм на кино и гледам детски брътвежи.
- Imperator
- Потребител
- Мнения: 739
- Регистриран на: 19 Окт 2001, 13:12
- Местоположение: Варна
Anonymous написа:Ей хора, я ме светнете. Аз обжалвам пред СГС адм. о-е приетия от СОС проект за изменение на застроително - регулационния и кадастрален план в обхват по тази магистрала. Делото ми е висящо. Как ще се строи магистрала без влязал в сила план???????????????
ВЕРОЯТНО ТОВА Е ЕДНО ОТ ОСНОВАНИЯТА ЗА ОБЖАЛВАНЕ !
- Гост
Re: ВАС - МЪРЗЕЛ ИЛИ КОРУПЦИЯ
Потърпевш, Вярвам ти за всичко което пишеш за подмяната на документи и протоколи по делата ; за мълчанието на прокуратурата , когато се защитава държавен интересд. Всичко това ми се е случвало на ниво РС и ОС . На мен са ми подправяли протокол за разпит на свидетели. Подменяно е името на владелеца на имота в интерес на друг наследник , който дори не е страна по спора. Подменяни са Решения на ПК по дело пред ОС. ТАКа , че РС се е произнесъл по имот , възстановен с едни решения на ПК, а ОС потвърждавайкси решението на РС , всъщност е отхвърлил иск за друг имот. Пред РС - предявени субективно /от двама ищци / съединени искове , а пред ОС стават обективно съединени. и още много порнография.
- ivan33
- Потребител
- Мнения: 158
- Регистриран на: 13 Дек 2006, 20:35
Re: ВАС - МЪРЗЕЛ ИЛИ КОРУПЦИЯ
Защото явно не сме от категорията , която търси връзки и бута рушвети. Сигурно и затова не печелим делата, което е жалко и което , потвърждава корупцията в тези институции . И от тнам и правото ни да се възмущаваме от нея . За да се реши един проблевм е необходимо условие той да бъде първо посочен. А ти какво нещо против ли имаш . Или предпочиташ да се правораздава в тая дсържавоа срещу заплащане , А? Да си я има корупцията , та роптаеш !Тя си е форма на управление. Но ние няма да престанем да я посочваме . Колкото и на някой това да е неизгодно. Все някой трябва да освети пътеката на мрака. Защото не искаме да плащаме за правата си. Впрочем на какво правосъдие служиш всъщност , ако те дразни реакцията срещу този бич.- Накакви права на клиента ти си защитник За какви 5лв. става дума?
- ivan33
- Потребител
- Мнения: 158
- Регистриран на: 13 Дек 2006, 20:35
Re: ВАС - МЪРЗЕЛ ИЛИ КОРУПЦИЯ
Преди да съдите някоя съдебна институция, че е корумпирана и , че поради тази причина не печелите делата, първо, погледнете дали сте направили всичко, за да спечелите делото. Защото е пълно с неграмотни адвокати, които само се оправдават с корупцията. Когато докажеш нещо истински, няма как да не спечелиш, това няма кой да го допусне. Губите, защото, въпреки че сте прави, някой се възползва от минималните ви грешки, които се оказват фатални за вас. Никой съдия няма да отсъди обратното, когато нещо е доказано сто процента колкото и да е корумпиран. Такъв съдия няма. А вие залягайте над теорията, защото теорията ви спъва, там ви цакат. Практик е всеки, който е влязъл в системата, а теоретик е знаещия, начетения, който много, много е прочел юридическа литература, която в съвкупност с практиката образува "юридическо безсмъртие"
- advokat__nikolov
31 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Административно право
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта