начало

Столичните адвокати призоваха ВСС да провери поведението на прокурори по случая със съдия Мирослав Петров Столичните адвокати призоваха ВСС да провери поведението на прокурори по случая със съдия Мирослав Петров

software за адвокати

В този форум можете да търсите и предоставяте лекции и др. материали


software за адвокати

Мнениеот ania » 20 Мар 2006, 12:04

Здравейте, бях чула, чи има такова нещо, като software за адвокати /юристи/. не мога обаче да намеря никаква информация за него. ако някой има такава-моля да я сподели. аз от своя страна обещавам справедливо заплащане /което ще се определи от собственикът, разбира се :) /

Благодаря
ania
Потребител
 
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Мар 2006, 19:14

Софтуер за юристи

Мнениеот arabela » 21 Мар 2006, 00:57

Здравейте колега, това което търсите е правно - информационните системи - Напр. "Апис"
Ако искате да я разгледате и да се запознаете с възможностите й пишете на имейл: maria_veleva@abv.bg
arabela
Потребител
 
Мнения: 104
Регистриран на: 21 Мар 2006, 00:47
Местоположение: Sofia

Мнениеот ania » 21 Мар 2006, 12:03

Здравейте, аз съм абонат на Апис :D търся някакъв software, който си представям като програма, в която си въвеждаш данни, номера на дела, статус, въвеждане на нова и текуща информация по тях и т.н.
това е собено полезно, когато става въпрос за изпълнителни дела, коитоводя по стотици /по-точно ще започвам да водя :D /
Ао имате предвид нещо подобно, или ако Апис има такава опция, която аз не знам, ще се радвам да го обсъдим
ania
Потребител
 
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Мар 2006, 19:14

Имаше преди доста години.

Мнениеот marinkoychev » 21 Мар 2006, 18:21

Виждал съм една, две програми преди доста години. В интернет се сваляха демоверсии и беше нещо като "Аситент" и "Асист" или нещо такова, но вече не си спомням. Едното беше някаква варненска фирма, май се казваха "Систел", ама може и да се лъжа. Но доколкото знам в момента няма нищо разпространено, което да се поддържа сериозно от някоя фирма. Ето Апис и Сиела да помислят за клиентите си. :lol:
marinkoychev
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 15 Мар 2006, 14:28

Органайзер

Мнениеот arabela » 22 Мар 2006, 00:33

Колега , това което ще Ви бъде от полза е продукта "Апис- Време"- това е продукт , който освен ,че следи за всички промени в законодателството и сроковете , които изтичат - има и личен органайзер.
В него можете да въвеждате предстоящи задачи и да Ви напомня за тях.Като си включите компютъра започва да Ви "мига" едно часовниче или параграф , с което да Ви напомни да си погледнете органайзера за задачите за деня.
След като имате Апис , поискайте от вашият дилър да Ви го покаже и да Ви обясни как работи.
Успех!
arabela
Потребител
 
Мнения: 104
Регистриран на: 21 Мар 2006, 00:47
Местоположение: Sofia

привет на колегите!

Мнениеот antar » 22 Мар 2006, 13:55

Няма нужда да си купуваш нови продукти. Поне в момента няма такава програма в БГ, която да изпълнява точно целта, която имаме - да си следим точно делата.
1-ви вариант: :idea: Ако използваш MS Office, да използваш всички възможности на OutLook-a. Идеален органайзер има и можеш да си задаваш всевъзможни задачи.
2-ри вариант: :idea: Щом си имаш Апис, да си купиш и другия им продукт - Време, който както са ми обяснявали има органайзер. Но мнения на колеги, които са го ползвали за малко е - "Не си заслужава парите".
:evil: Сега предполагам ще си навлеча гнева на някой от писалите по-горе, но нали важното е да има резултат от форума. :)
3-ти вариант: :idea: До скоро ползвах Апис, но смених работата и сега съм на Сиела. Малко трудно криво е в началото като имаш навици, но става, бива ги и тях, а и чувам, че Апис са я закъсали напоследък, така че съм благодарен :))) (минутка злорадство към предишния шеф :twisted: ) Извинявай, разсеях се!
ТА, НА ВЪПРОСА! ;) Сега ползвам Сиела и в нея има едни функциики, които са към основната версия и могат да ти свършат също работа. Това със сроковете от нормативната уредба е безплатна опция. Има и нещо като органайзер, водиш си бележки и ти напомня - и то е безплатно. Пък върши работа.
МОЕТО МНЕНИЕ: Без да обиждам никоя от двете фирми - нито едно от нещата им не би свършило работа на сериозен юрист.
Аз лично препоръчвам комбинацията между MS Outlook (но не OutlookExpress, а Outlook) и опциите на Сиела-та.
Надявам се да съм ти помогнал! :) Успешен ден! :)
antar
Младши потребител
 
Мнения: 30
Регистриран на: 22 Мар 2006, 12:22

Няма според мен

Мнениеот marinkoychev » 22 Мар 2006, 14:39

ania написа:Здравейте, аз съм абонат на Апис :D търся някакъв software, който си представям като програма, в която си въвеждаш данни, номера на дела, статус, въвеждане на нова и текуща информация по тях и т.н.
това е собено полезно, когато става въпрос за изпълнителни дела, коитоводя по стотици /по-точно ще започвам да водя :D /
Ао имате предвид нещо подобно, или ако Апис има такава опция, която аз не знам, ще се радвам да го обсъдим

Здравейте! Ако правилно съм Ви разбрал и Апис и Сиела няма да ви свършат работа, познавам и двете сравнително добре и зная за какво говорят колегите. Това са "ремайндери" т.е. напомнячи :D . Пишете си нещо и му давате дата на която да ви сигнализира, но трябва да си пуснете програмата. По-скоро съм съгласен с antar за OutLook-a. Иначе да, в Сиелата това е някаква опция, а в Апис е разширено до продукт, който се заплаща, но и в двата случая не е това, което искате според моето скромно мнение.
marinkoychev
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 15 Мар 2006, 14:28

Мнениеот ania » 22 Мар 2006, 15:35

:D Благодаря за комбинативните мнения! Явно мързеливата ми душа ще трябва да се потруди повече от предвиденото :twisted:
Май ще трябва да се замислим по въпроса, аз знам една адвокатска кантора, която има нещо подобно, но не искат да го продават :)
ania
Потребител
 
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Мар 2006, 19:14

Re: software за адвокати

Мнениеот bebitor » 17 Апр 2011, 13:15

http://www.rainlendar.net/cms/index.php

просто го нагаждате по ваш вкус
аз съм организирала всичко в събитията- с аларма, която се включва определено време, преди да изтече даден срок, както и указание какво трябва да се свърши.
Например:
Всеки клиент е отделно събитие.
Като резюме задавам трите имена на клиента, като място-
Място- вид и № на дело и съд /ЧСИ, адм. орган и т.н./, и това, което трябва да се свърши (например с.з. на 01.04.2011г.
Линк (например за справка във вкс или съответния съд).
В полето долу пиша всичко основно по данните на делото (например вид и № на дело и съд /ЧСИ/, 7 дн срок за д.т- до 01.01.2011, 7 дн срок за указания до 01.02.2011г, среща в кантората на 31.01.2011г. в 14.00ч., 1-во с.з. на 01.03.2011... и т. н. до последното действие, което предстои и за което е настроена алармата.
А в алармата всяка сутрин ми излизат всички задачи, които имат да се свършат за деня.
Rara avis in terris
Аватар
bebitor
Активен потребител
 
Мнения: 1851
Регистриран на: 28 Мар 2007, 18:36
Местоположение: Пловдив, Русе


Назад към Лекции и материали


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


cron