Страница 1 от 1

Регистрация по ДДС - адрес на офис

МнениеПубликувано на: 31 Мар 2009, 14:23
от alexx
Здравейте,
налага се да направя регистрация по ДДС и в искането за допълнителни документи от НАП има следната точка:

- Декларация от управителя за точен адрес на офис, складове, обекти и т.н. + копие от договор за наем, документ за собственост или друг документ.

Фирмата е регистрирана на адрес на който живея, няма офис (т.к. няма служители още), освен това нямам договор за наем или собственост. Този адрес води ли се офис/обект?

Моля посъветвайте, кои от долните варианти е най-удачен:

1) Копие на адресна регистрация за постоянен адрес (на който е издадена и лична карта)
2) Декларация от управителя, че фирмата ще извършва дейност само по електронен път (което и ще прави) и че няма нужда от офис и т.н.
3) Документ от собсвеника на имота (нужна ли е нотариална заверка?), че той е предоставил на лицето Х правото да използва дадения имот безвъзмездно или срещу поддръжка на имота.
4) Въобще да не представя такъв документ (фирмата е нова и до сега не е упражнила дейност)
5) Да наема най-евтиното помещение и то да бъде офис. Какво се случва с адреса на който е регистрирана фирмата обаче?


Мерси за помоща.

Re: Регистрация по ДДС - адрес на офис

МнениеПубликувано на: 01 Апр 2009, 20:14
от p_dyan
Човеко alexx , просто напиши "Декларация от управителя за точен адрес на офис", свободен текст или ако те (в НАП) имат някаква бланка.
Този адрес на офис ще ти съвпада със седалището на фирмата - твоето жилище.
Това се изисква за да може НАП да те търси при проверка и да знаят че като пратят някой там, ще намерят тази фирма.
Защото много често става че фирмата е регистрирана на един адрес, после е сменяла офиси няколко, но без да уведоми данъчните и без да промени данните за седлалището във фирменото дело.