Регистрация по ДДС - адрес на офис
Публикувано на: 31 Мар 2009, 14:23
Здравейте,
налага се да направя регистрация по ДДС и в искането за допълнителни документи от НАП има следната точка:
- Декларация от управителя за точен адрес на офис, складове, обекти и т.н. + копие от договор за наем, документ за собственост или друг документ.
Фирмата е регистрирана на адрес на който живея, няма офис (т.к. няма служители още), освен това нямам договор за наем или собственост. Този адрес води ли се офис/обект?
Моля посъветвайте, кои от долните варианти е най-удачен:
1) Копие на адресна регистрация за постоянен адрес (на който е издадена и лична карта)
2) Декларация от управителя, че фирмата ще извършва дейност само по електронен път (което и ще прави) и че няма нужда от офис и т.н.
3) Документ от собсвеника на имота (нужна ли е нотариална заверка?), че той е предоставил на лицето Х правото да използва дадения имот безвъзмездно или срещу поддръжка на имота.
4) Въобще да не представя такъв документ (фирмата е нова и до сега не е упражнила дейност)
5) Да наема най-евтиното помещение и то да бъде офис. Какво се случва с адреса на който е регистрирана фирмата обаче?
Мерси за помоща.
налага се да направя регистрация по ДДС и в искането за допълнителни документи от НАП има следната точка:
- Декларация от управителя за точен адрес на офис, складове, обекти и т.н. + копие от договор за наем, документ за собственост или друг документ.
Фирмата е регистрирана на адрес на който живея, няма офис (т.к. няма служители още), освен това нямам договор за наем или собственост. Този адрес води ли се офис/обект?
Моля посъветвайте, кои от долните варианти е най-удачен:
1) Копие на адресна регистрация за постоянен адрес (на който е издадена и лична карта)
2) Декларация от управителя, че фирмата ще извършва дейност само по електронен път (което и ще прави) и че няма нужда от офис и т.н.
3) Документ от собсвеника на имота (нужна ли е нотариална заверка?), че той е предоставил на лицето Х правото да използва дадения имот безвъзмездно или срещу поддръжка на имота.
4) Въобще да не представя такъв документ (фирмата е нова и до сега не е упражнила дейност)
5) Да наема най-евтиното помещение и то да бъде офис. Какво се случва с адреса на който е регистрирана фирмата обаче?
Мерси за помоща.