Страница 1 от 1

ПОДАВАНЕ НА ДАННИ ЗА ОСИГУРЕНИ ЛИЦА ПРЕД НАП

МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2006, 17:49
от steladobrevad
Здравейте.
Работя във фирма която обработва работни заплати на клиенти, извършва и счетоводство.Служителите ни подават данни за осигурените лица в ТД на НАП, но трябва да бъдат упълномощени от клиентите.
Управителят на фирмата твърди, че документите могат да се подават само от Счетоводни къщи или лично от клиентите. Казва, че е чел някъде това, но не помни точно къде.
Може ли някой да ме насочи към нормативен акт за да мога да го прочета. Спешно е.
Предварително благодаря

Re: ПОДАВАНЕ НА ДАННИ ЗА ОСИГУРЕНИ ЛИЦА ПРЕД НАП

МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2006, 17:54
от donna
steladobrevad написа:Здравейте.
Работя във фирма която обработва работни заплати на клиенти, извършва и счетоводство.Служителите ни подават данни за осигурените лица в ТД на НАП, но трябва да бъдат упълномощени от клиентите.
Управителят на фирмата твърди, че документите могат да се подават само от Счетоводни къщи или лично от клиентите. Казва, че е чел някъде това, но не помни точно къде.
Може ли някой да ме насочи към нормативен акт за да мога да го прочета. Спешно е.
Предварително благодаря


Управителя е .......много запознат......нищо не разбира .......с едно пълномощно мога да упълномощя всекиго ,няма никаква забрана .
Само дето много счетоводители се напъват да въпшат юридически услуги ,а имаше един текст в НК.........АМА АЙДЕ . :idea:

подаване на данни за осигурени лица пред нап

МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2006, 18:05
от vanina65
напълно подкрепям донна и изразявам своето скромно мнение като икономист-счетоводител/по диплома/.в момента във всички офиси на нап техните служители изискват нотариално заверени пълномощни при подаване на данни за осигурени лица и уведомления по чл.62 от кт.
няма забрана представляващия дадена фирма да упълномощи определено лице от фирмата и ли друго такова да подава данните.